Wednesday, February 14, 2007

Pols Simonons: "Mani iedvesmo cilvēki, kuriem ir mazliet aizrautības"


Saruna ar Deimonu Olbarnu (Damon Albarn) un Polu Simononu (Paul Simonon) no The Good The Bad & The Queen


Intervija publicēta arī portālā TVNET.
Interviewing Damon Albarn

Agnija Kazuša: Sveiki! Vai varu uzdot pāris jautājumus?
Damon Albarn: Esmu noguris. Varēšu atbildēt tikai uz vienu.
A.K.: OK. Kā jums radās ideja sanākt kopā?
D.A.: Pirms pieciem gadiem satiku Toniju Alenu. Mēs devāmies uz Nigēriju un pavadījām tur kādu laiku. Mēģinājām sākt strādāt, bet nebija “īstās skaņas”. Tad devāmies atpakaļ uz Londonu, es piezvanīju Polam Simononam, un mēs sākām ierakstīt šo albumu. Un te nu mēs esam. No kurienes Tu esi?
A.K.: No Latvijas.
D.A.: O, tas tiešām ir jauki! Bija patīkami tikties.







Agnija Kazuša: Kā jums radās ideja sanākt kopā?
Me and Paul Simonon
Paul Simonon: Man piezvanīja Deimons un jautāja, vai es gribētu noklausīties pāris dziesmas. Es aizgāju viņu satikt. Dziesmas izklausījās labi, bet, lai cik savādi tas nebūtu, mēs sākām spēlēt jaunas. No tā brīža tad arī šis projekts sākās.
A.K.: Vai tas būs ilgstošs?
P.S.: Mēs to nezinām. Es to esmu teicis Deimonam, un viņš man ir piekritis, ka viss noris dienu pa dienai. Redzēsim, kā tas attīstīsies. Varbūt jau rīt mums varētu būt kāds strīds, piemēram, ja viņam nepatiktu, kā es gatavoju olas (dziesmas Kingdom of Doom videoklipā redzams, kā grupas dalībnieki gatavo brokastis – A.K.). Es nezinu. Kurš gan to var paredzēt?
A.K.: Vai jums ir kādi īpaši plāni ar jauno albumu?
P.S.: Mums īstenībā jau tagad ir vairākas dziesmas. Ir jaunas idejas, ko attīstīt. 
A.K.: Varbūt idejas par vasaras festivāliem?
P.S.: Vasaras koncerti mums jau ir saplānoti. Tagad pēc šī koncerta mēs uzreiz dodamies prom. (Eiropas tūrē un vēlāk uz ASV – A.K.)
A.K.: Kā Jūs izskaidrotu, ka vēl joprojām uz skatuves esat enerģijas pilns?
P.S.: To sauc par aizrautību! Tas ir tad, kad tu kaut ko dari patiesi, no visas sirds. Piemēram, Pikaso bija kādi 70 - 80, un viņš turpināja gleznot. Tas ir iespējams!
A.K.: Tas pats attiecas uz mūziku?
P.S.: Jā, patiešām! Tev, protams, jāievēro pašcieņa. Es to domāju tā, ka tagad es nesākšu plātīties ar rokām un lēkāt pa skatuvi, jo esmu citā vecumā. To lai dara citas grupas.
A.K.: Ko Jūs domājat par jaunajām Anglijas grupām?
P.S.: Es īsti nezinu. Tā ir viņu darīšana, ne manējā, jo viņiem ir atšķirīgs vecums. Kā gan es varētu kaut ko teikt par viņu dzīvi un pieredzi, ja tam ar mani nav nekāda sakara? Esmu citos gados.
A.K.: Varbūt tomēr ir kādi favorīti?
P.S.: Es nezinu. Man vienkārši patīk laba mūzika.
A.K.: Kas Jūs tagad iedvesmo?
P.S.: Cilvēki, kuriem ir mazliet aizrautības. Patiešām! Tā ir mana iedvesma! 

Me, Vitnija and Tony Allen

Me and Damon Albarn


No comments:

Post a Comment